ترفند و تکنیک افزایش چندین برابری درآمد از فروش فایل

دسته بندي : بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

 ترفند کسب درآمد از فروش فایل , آموزش اختصاصی کسب درآمد بیشتر از همکاری در فروش فایل, آموزش افیلیت مارکتینگ, آموزش بازاریابی و فروش محصولات دانلودی, آموزش نکات مهم و ناگفته فروش بیشتر فایل در اینترنت برای اولین بار 

******    کاری سراغ داری که ماهی 300 -400 هزار تمن هزینه کنی و در چند ماه بهت 70 ملیون تومان سود بده ؟  

قطعا نداری  ولی بلد نبودن خیلی از چیزها نشون دهنده محال یا نبودن اون کار نیست  استخاره نکن استارت و بزن  الان عصر عصر اطلاعاته و دانش  با دانش و بروز بودن میشه راه های نرفته دیگران رو  خیلی سریعتر طی کرد نمیخوام  فکر نکرده  وارد یه کاری بشی که اطلاعاتی در موردش نداری پس ازت میخوام متن زیر رو کامل بخونی تا کمکت کنم اگه علاقمند به فروش اینترنتی بودی وارد این دنیای شیرین و کم زحمت با درآمد خوب بشی 

پس شروع کن ...

یکی از روش های پر درآمد اینترنتی مطمان و دائمی با حداقل صرف زمان و انرژی در حال حاضر در سطح کسب و کارهای اینترنتی " کسب درآمد از فروش محصولات دانلودی " است که سایت همکاری در فروش فایل سیدا یکی از بهترین های آن در ایران است.که  بستری فراهم کرده دانشجویان و دانش آموزان اساتید دانشگاهی و مربیان در هر حوزه بتوانند محصولات خود را بفروش برسانند .

از فروش هر محصول در سایت سیدا 3 نفر صاحب درآمد میشوند  فروشنده و صاحب فایل , بازاریاب ها و درواقع کاربرانی که در سایت کسب درآمد سیدا عضو شدند و فایلی برای فروش ندارند ولی در عوض سیدا امکان  داشتن یک فروشگا را به آنها داده که از فروش محصولات دانلودی دیگران تا 30 درصد سهم ببرند و  خود مالکان سایت که در صد جزئی از هر فروش را در قبال ایجاد این بستر را برداشت میکنند .


خیلی از افرادی که با همکاری در فروش فایل آشنایی دارند معمولا اگر سایت پربازدیدی نداشته باشند به درآمد های اندکی در این روش میرسند مگر اینکه کانال تلگرام دانشجویی و یا سایت پر مخاطبی داشته باشند .

ولی ما در این ویدئو به شما روش خیلی ساده  آسان و کم نظیری را یاد خواهیم داد که به راحتی به درآمد های رضایت بخشی برسید.


دلیل اینکه این روش ساده و آسان و کم نظیر  را  در هیچ سایت همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگی یاد داده نمیشه  چون حتی به تعداد انگشتان دست هم در ایران این روش را پیاده سازی نکرده اند.


من با تجربه  سالها فروش اینترنتی  یکی از فروشندگان برتر سایت های همکاری در فروش هستم که روش کلی خودم را در این ویدئو بهتون یاد دادم .

و به خاطر اینکه قیمت این آموزش بالا نباشد  وارد جزئیات کار نشدم و در اصل  راه و روش کلی را یاد دادم.

در عوض به صورت پشتیبانی آنلاین در تلگرام  مشکلاتتان را در این خصوص حل خواهم کرد.

پشتیبانی این فایل به صورت آنلاین  از ساعت 6 عصر تا 1 بامداد از طریق تلگرام خواهد بود که میتوانید سوالات خود را پس از خرید آموزش از طریق تلگرام با شماره 09214087336  در میان بگذارید.

در صورتی که شما این اقدامات که در ویدئو نمایش داده شده را انجام دادید .  و تنظیمات افزونه ها ضروری و تنظیمات وردپرس را دادید من انجام دادم و بعد از  یک تا دو ماه به  فروش نرسیدید 70 در صد  مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد .

در مواردی که  فروش از طریق بازاریاب انجام میشود 30 در صد برای بازاریاب تخصیص داده میشود که  اون مبلغ از دست من خارجه و چون بازاریاب برای فروش این آموزش وقت و زحمت کشیده اون در اختیار من نبوده و قادر به پرداخت آن نیستم  ولی فروش های مستقیم را تا صد در صد هم بازگشت خواهم داد.  


ولی اطمینان دارم که  نه تنها به فروش خواهید رسید بلکه در خواست آموزش های حرفه ای تر و بیشتر برای افزایش فروش خودتون هم خواهید داشت.


خودم با همین روش  45 ملیون تومان + 10 ملیون +6 ملیون + 3 ملیون تومان از 4 تا سایت همکاری در فروش درحال حاضر درآمد دارم.


و روش کارم  چیزی جز  همین که  در ویدئو میبینید نیست به جز سئو و لینک سازی و استفاده مناسب از کلمات کلیدی و بالا بردن اتوریتی فروشگاهم 



یعنی یه ذره خلاقیت و تفکر داشته باشید به راحتی با صرف ماهیانه دویست سیصد هزار تمن  چند برابرش درآمد اینترنتی خواهید داشت.


1.این آموزش افزایش درآمد از همکاری در فروش سیدا مناسب چه کسانی و چه رده سنی است؟

هر کسی که با اینترنت و ثبت نام در سایت های اینترنتی و آشنا باشد و حداقل تا کنون یکبار خرید اینترنتی کرده باشد و علاقمند با کسب درآمد اینترنتی باشد .

دانش آموزان دبیرستان به بالا کارمندان اساتید مربیان , خانمهای خانه دار با سطح سواد دیپلم به بالا و کلن افرادی که بخواهند بدون صرف هزینه زیاد درآمدی در کنار درآمد اصلی خود داشته باشند بهترین گزینه ها هستند.

بهترین نتیجه را لیسانس و فوق لیسانس هایی خواهند گرفت که حتی فایل ها و آموزش هایی برای فروش دارند.


2.  اگر فیلم و گرفتم و ازش سردرنیاوردم چکار کنم؟

خرید این آموزش اختیاری است ولی اگر خریدی و علاقمند بودی که انجامش بدی با پشتیبانی در ارتباط باش تا اونجایی که در فیلم گفته شده  کمکت میکنم که فروشگاه و سایتتو به صورت کامل راه اندازی کنی 

ولی اینو بدون که اگه این فایل رو خریدی و ازش سر درنیاوردی احتمالا یا سن پایینی داری یا سطح مدرک تحصیلیت زیر دوم دبیرستانه که اون موقع  باید بعد از شروع کار روزانه ده بیست دقیقه در مورد فروش اینترنتی مطالعه کنی و دانشت رو بالا ببری وگرنه به نتیجه نمیرسی.


3. تا چند وقت محصول پشتیبانی میشه؟  تا یک سال در خدمتتونم 


4. درآمد تقریبی من بعد از خرید این آموزش چقدر خواهد بود؟

این سوال مثل اینه که  بری وسط بازار  و از دو تا مغازه  عین هم  مثلا  پارچه فروشی بپرسی اگه من پارچه فروشی بزنم درآمدم چقدر میشه   قطعا هیچکس به این سوال جواب ثابتی نمیتونه بده نه اینکه پارچه فروشی درآمد نداره نه , فاکتور های  دیگه ای هم شامل علاقمندی  مداومت در کار صبر و حوصله  و اینکه نگاهت به عنوان یک کار اصلی به این قضیه باشه و اهمیت بهش بدی و  مطالعه کنی و... در افزایش درآمد هر شغلی من جمله این آموزش موثر خواهد بود.

ولی من خودم با همین روش که در ویدئو میبینید بعلاوه سئو و جزییات و خلاقیت بیشتر تا حالا نزدیک 70 ملیون درآمد دارم و ماهیانه 300 الی 500 تمن هم هزینه میکنم.


افرادی هستن از این روش ماهیانه حدود 9 تا 16 ملیون تمن هم درآمد دارند که خلاقانه تر عمل میکنند و ابتکار های جالبی برای تصرف صفحات اول گوگل بکار بردند ولی اصل کار همین روشی هست که در ویدئو میبینید.


 در اینجا  سه نمونه  از درآمد فروش فایل  که فقط از طریق بازاریابی انجام شده رو تصویرشو براتون گذاشتم  یعنی بدون هیچ فایل و محصولی و فقط از طریق فرو ش فایل دیگران این درآمد حاصل شده  

که  آخری مربوط به بازاریابی کالا هست  که اون هم به همین روش خروجی csv  انجام شده و فروش خیلی خوبی حدود 45 ملیون تومان حاصل شده

تصاویر از پنل فروشنده گرفته شده و منباب این گذاشتم که بدونید درآمد از این روش قطعی است و کاربرانی هستند که خیلی بیشتر از این هم فروش دارند.

 



درآمد  بازاریابی فروش فایل  10 ملیون تومانی در تصویر بالا از همین روش





درآمد حدود 6 ملیون تومان از بازاریابی و همکاری در فروش فایل  توجه کنید این درآمد فقط از بازاریابی فایل  بوده و هیچگونه محصولی نداشتیم





درآمد حدود  45 ملیون تومانی از بازاریابی محصولات کالایی و ارسال پستی که روش کار به همین صورت بالا بوده  با این تفاوت که این ها دانلودی نبودند  و  برای فروش  کالا هم ویدئو آموزشی در حال تدارک می باشم که در هفته های آتی در سایت قرار خواهم داد.



در حال حاضر هیچ کسب و کاری نمیتوانید پیدا کنید که  با سرمایه ماهیانه 300 تا 400 هزار تمن  به شما  70 ملیون تمن سود  بده  و من در اینجام تا بهت کمک کنم این کار رو یاد بگیری چون چیزی از من کم نمیشه  و دریای بازاریابی اینترنتی اونقدر بزرگ هست که  کل مردم ایران هم توی این کار بیان باز هر کسی سهم خودشو خواهد برد . ان شاالله  بتونم  بهتون کمک کنم که شما هم وارد این کسب و کار شیرین و لذت بخش بشوید .


و سوال مهم اینکه  چرا قیمت این ویدئو  اینقد کمه ؟  خلاصه کلام اینه که این ویدئو مختصر تهیه شده  و  جزئیات در آن گفته نشده  ولی یکمی سواد داشته باشی و راه اصلی رو درک کنی کل اصل مطلب و جزییاتش همینه  اگر میخواستم همه تجربیات ده سال فروش اینترنتی خودمو در این ویدئو بگنجونم  حجمش مشد 10 گیگ و قیمتش میشد 8 9 ملیون تمن که کمتر کسی خرید میکرد بنابر این تصمیم گرفتم برای اولین بار در سطح سایت های اینترنتی راز و ترفند فروش اینترنتی به صورت ویروسی رو خدمتتون یاد بدم  که در هر سطحی از دانش و سواد و مالی بتونن کسب و کارشونو استارت بزنن ضمن اینکه به صورت آنلاین هم کمکتون خواهم کرد.

دسته بندی: بازاریابی » بازاریابی آنلاین و رسانه های دیجیتال

تعداد مشاهده: 26744 مشاهده

محدودیت فروش: بعد از 100 بار دانلود، فروش متوقف می شود.

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت: 350,000 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ویدئو را دانلود کنید و با پلیر مناسب روی دستگاه مشاهده کنید و با پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید 09214087336 تلگرام

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل تکست شامل لینک ویدئو 55 مگ با فرمت mp4 کیفیت اچ دی بالا -- فایل تکس را دانلود و باز کنید لینک دانلودرا کپی و در مرورگر باز کنید تا دانلود انجام شود